Jídelní lístek

Noventiq

  • Skenování

    Když uživatel začne pracovat se službou Level Lite, bude požádán o krátký rozhovor. Chatbot položí několik otázek, aby lépe porozuměl profilu, úrovni digitální připravenosti a potřebám uživatele. Tyto informace budou k dispozici na portálu a budou využity k lepší pomoci každému jednotlivému uživateli.

    Cesta za poznáním

    Osobní vzdělávací cesta bude nabízena v sekci "Learnings" v aplikaci Level Lite. Po dokončení skenování se nabídne také osobní vzdělávací cesta, která se bude průběžně přizpůsobovat pokroku uživatele. Je zde možné přidat vlastní učení nebo také na vrchol všech učení.

    Proaktivní kampaně

    Level Lite umožňuje skutečné zapojení prostřednictvím proaktivních kampaní. Jedná se o soubor zpráv, které jsou naplánovány pro konkrétní cílové skupiny. Například pro lidi, kteří se opravdu zajímají o Teams, pro lidi, kteří se chtějí dozvědět více o organizaci poznámek a úkolů nebo kteří se chtějí dozvědět více o "chytřejších schůzkách". Lidé se mohou sami rozhodnout, zda se chtějí zúčastnit, což většina lidí udělá - s velkou spokojeností!

    Odpovědi jako služba

    Pokud mají lidé dotazy týkající se služby Microsoft 365, mohou se na ně obrátit na Level Lite. Odpověď je zaručena, protože otázky, které chatbot (zatím) nezná, zodpoví odborníci na podporu z Level Lite. Lidem bude zasláno upozornění s příslušnou odpovědí a chatbot bude vědět příště.

    Roční plán

    • 12 měsíců za cenu 10 měsíců            
    • Aplikace založená na týmech
    • Softline pomáhá určit vzdělávací cestu vašich zaměstnanců
    • Hodnocení pracovníků
    • Personalizovaná vzdělávací cesta
    • Proaktivní osobní poradenství
    • Odpovědi jako služba

    Měsíční plán

    • Aplikace založená na týmech
    • Softline pomáhá identifikovat vzdělávací cestu vašich zaměstnanců
    • Hodnocení pracovníků
    • Personalizovaná vzdělávací cesta
    • Proaktivní osobní poradenství
    • Odpovědi jako služba

Naše statusy